САЈАМ ТУРИЗМА У БЕОГРАДУ: Интересовање за Сајам шљива
Препознатљиви брендови подгорске шљиварске производње, као што су суве шљиве, домаћа ракија, пекмез без адитива, карабан или шљивани колач – „Шљивко”, које Подгорина редовно истиче на Сајму шљива у Осечини, као и други бројни садржаји ове традиционалне привредно-туристичке манифестације, која се одржава сваке године последњег викенда у августу месецу, уз комплетну туристичку понуду овог краја, представљени су на недавно одржаном 36. Међународном сајму туризма у Београду
– Највеће интересовање бројних посетилаца нашег штанда привукао је Сајам шљива и сви детаљи око њега, тако да је већ овом приликом од стране неколико организованих група и већег броја појединаца најављен њихов долазак на девети по реду Сајам, који ће се ове године одржати од 29. до 31. августа – каже Никола Томић, директор Туристичке организације „Подгорина” из Осечине.